19 januar 2010

Vrtnica 2






5 komentarjev:

  1. Pozdravljen

    Če smem, bi malo komentiral tvoje fotografije. Imaš zelo kompozicijsko lepe fotografije, le pri nektarih fotografijah sem opazil, da so zame malo pretemne. Naprimer prva in zadnja fotgrafija, bi potrebovali malo tonskga popravka (levels). Postopek je hiter in prprost. V PS-ju klik na Image->Adjustments->Levels in tu naštimaš, da je črna zares črna in bela zares bela. Vendar čuvaj da ne preosvetliš fotografije. S tem postopkom tudi delno izbrišeš nezaželjeno sivino in narediš bolj izrazite barve.

    Upam da sem kaj pomagal, se opravičujem, če si že vse to vedel in če je bil takšen namen pri teh fotografijah.

    Lp
    Adrijan.si

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za mnenje (so vedno dobrodošla) Ko sem fotografiral sem naredil pri prvi še eno kjer je roža veliko bolj svetla, samo se mi je zdela potem ta lepša, rad imam da se malo preliva vse skupaj in tudi imam ponavadi rajši temnejše. Glede obdelave pa o njej ne vem kaj dosti in se ji ponavadi raje čim bolj izogibam, pa tudi poskušam že s fotoaparatom narediti čim boljše, se bom moral še kaj poigrati in bom tudi poskusil narediti kot si mi napisal.

    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bom naredil na mojem blogu en tutorial, kako se snebiti nezaželjene sivine iz fotografij. Ki, če jo ne odstraniš, niti neveš da obstaja. Še vedno bo fotografija temnekša, le barve bodo bolj žive in čiste. Če imaš možnost fotografiranja v RAW-u, pa je stvar še toliko lažja.

    Sporočim ko objavim, lahko me pa dodaš pod rss če želiš.

    Lp
    Adrijan,si

    OdgovoriIzbriši
  4. Že vnaprej hvala, bom dodal RSS v google reader, drugače pa večinoma fotografiram kar v jpg, ker se mi do zdaj ni še nikoli zdelo da bi potreboval raw, morda tudi za to ker ga ne bi znal izkoristiti z obdelavo.

    Lp.

    OdgovoriIzbriši
  5. Evo, danes ponoči sem spisal kratek članek in ga podkrepil s slikami. Upam da je dovolj jasno. Če ni pa kar vprašaj.
    RAW je pa precej uporben, samo navadit se ga je treba. Je pa res, da potem na koncu še dlje časa preživiš za računalnikom. Samo rezultati so pa precej boljši. Seveda tudi odvisno kaj slikaš. Za športno fotografijo ti RAW ne bo prišel v poštev, ker bo fotoaparat delal manj slik na sekndo.

    No da se ne bom preveč razpisal. :)

    Lp
    Adrijan.si

    OdgovoriIzbriši